جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی

شهریور ۰۲, ۱۳۹۶ mauri 0 Comments



 «معجزه و شگفتی” نام مناسبی برای این منطقه ثبت شده در میرات جهانی است ، که بزرگترین دهانه رودخانه های آفریقا است .این تالاب در ساحل شمال شرقی کوازولو ناتال واقع شده است و دارای هشت اکوسیستم مختلف است ، از جمله صخره های مرجانی، رودخانه ها،  دریاچه ها، تپه های شنی ساحلی، مرداب و دشت های بی درخت.

جای تعجب نیست،  این منطقه دارای تنوع باور نکردنی از حیات وحش است. بیش از ۵۲۶ گونه از پرندگان ساکن این منطقه اند و همچنین لاک پشت چرمی و لاک پشت دریایی، پلنگ، کرگدن، و بالاترین جمعیت اسب های آبی و تمساح.

این منطقه بیابان های منحصر به فردنیز دارد که به توریست ها فرصتی برای ترکیب یک تجربه سیاحتی اکتشافی در افریقا کلاسیک با تجربه شرایط مدرن گشت و گذار  ساحلی و قایقرانی، ماهیگیری، غواصی را با هم می دهد .

تور آفریقای جنوبی، تور آفریقای جنوبی تابستان ۹۶، تور آفریقای جنوبی نوروز ۹۷


آفریقای جنوبی کشوری است در جنوب قاره آفریقا که به رسمیت در جهان شناخته شده است ،این کشور دارای سه شهر به عنوان پایتخت است اما ژوهانسبورگ بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر افریقای جنوبی است ، شاید جواهرات آن معرف مناسبی برای این کشور باشد و دلیلی بر حضور استعمارگران انگلیسی و هلندی در ادوار گذشته  اما گردشگران به آفریقا خواهند رفت به خاطر دیدن دشت های طلایی، دره های بزرگ، و بیابان زیبای hauntingly ، و همچنین دیدن حیوانات آفریقایی مورد علاقه خود.

برای اطلاع از تور آفریقای جنوبی کلیک کنید.


You Might Also Like

0 commenti: