جاذبه های گردشگری کشور کنیا

شهریور ۰۲, ۱۳۹۶ mauri 0 Comments

پارک ملی و دریاچه ناکورو، در مرکز کنیا واقع شده است ، این منطقه معروف برای تماشای دسته های بزرگ فلامینگو صورتی است. ازدحام این پرنده در این منطقه بسیار زیاد است که صحنه زیبایی را به تصویر میکشد .. این پارک در سال ۱۹۶۱ تاسیس شد و بیش از ۴۵۰ گونه از پرندگان اینجا سکونت دارند.

شیرها، پلنگ، گراز، کل آبدوست، پیتون، و کرگدن سفید تنها برخی از حیواناتی اند که بازدید کنندگان ممکن است ببینند، و مناظر مراتع  ، دریاچه ، صخره های سنگی و زمین های جنگلی نیز در این منطفه جذابیت خاصی دارند.



جزیره کوچک لامو، در شمال شرق مومباسا، oozes  است  و جذابیت دنیای قدیم را به همراه دارد . و جز میراث جهانی یونسکو است ، لمو شهر قدیمی است که  قدیمی ترین ساکنان کنیا در آنجا زندگی می کرده اند که ریشه قدمت آن به قرن ۱۲th می رسد.

قدم زدن در خیابانهای پیچ در پیچ، این حس را به بازدیدکنندگان میدهد که بازدید کننده با دیدن تاریخچه تجارت غنی این جزیره که در ساختمان هایش منعکس شده است پی به قدمت ان خواهد برد . ویژگی های معماری جهان عرب، اروپا و هند مشهود در این شهر  است،هنوز هم در این شهر از الاغ اسفاده میشود و وسائل موتوری کمتر  دیده میشود.

هزینه تور کنیا ۱۸۰۰ دلار بعلاوه هزینه بلیط هواپیما که به صورت نرمال حدود ۷۰۰ دلار می باشد

برای اطلاع از تور کنیا اینجا کلیک کنید


You Might Also Like

0 commenti: