تور اروپا

مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ mauri 0 Comments

تور اروپا


اروپا از دیرباز یکی‌ از مقاصد اصلی‌ گردشگران بود است. اکثر مسافران در برنامهٔ سفر خود به اروپا از کشورهای نظیر ایتالیا ، اسپانیا ، هلند ، پرتغال ، انگلیس ، ولز ، فرانسه ، سوئیس ، اتریش و سایر کشورهای اروپایی دیدن میکنند.

یکی از مناطق محبوب که توریستها در آن توقف میکنند جنوب اروپا است که دارای شهرهای ساحلی مدیترانه ای مانند بارسلونا ، مارسی است و همچنین بازدید از جشنواره کن ، جزیره رقص یونان و بازید از تاریخ و فرهنگ موجود در شهرهایی مثل رم ، مادرید ، لیسبون ، آتن ، پاریس ، فرانکفورت ، برلین ، و وین نیز تصویه می شود.

ماه های ژوئیه و اوت شلوغ ترین روزهای اروپایی ها است زیرا خود اروپایی ها برای تعطیلات  مسافرت می کنند. تابستانها معمولا در اروپا به خاطر آب و هوای خوب و معتدل و استفاده از سواحل محبوبیت دارد و البته زمستانهای اروپا نیز به دلیل ورزشهایی چون اسکی نیز به همان اندازه محبوب است .





تور اروپا


گردشگران ایرانی‌ نیز در فصل تابستان از طریق تور‌های مسافرتی‌ و یا خانواد‌گی به اروپا سفر میکنند. در این میان یکی‌ از تفریحات بسیار جالب علاقه ماندن به فوتبال ، رفتن به استادیوم برای تماشای مسابقات هست. اگر در زمان برگزاری مسابقات فوتبال به اروپا سفر کنید تماشای مسابقه تیم بارسلونا و رئال مادرید در اسپانیا و همچنین یوونتوس و رم در ایتالیا بسیار جذاب می‌باشد.

فصل سفر مجری تورهای مسافرتی‌ و گردشگری به اروپا با تیمی مجرب آماده ارایه خدمات به شما مسافرین و گردشگران عزیز برای تور اروپا می‌باشد.

خدمات فصل سفر در تور اروپا



 بیمه مسافرتی ، گرفتن ویزا ، گشت طبیعی ، گشت شهری  ، ترانسفر فرودگاهی ، گشت شهری با نهار ،  پرواز رفت و برگشت ،پرواز داخلی ، ویزا شینگن – اقامت در هتل ۴ و ۵ ستاره همراه با صبحانه،ترانسفر زمینی،تور لیدر فارسی زبان در طول سفر ، در هر شهر گشت شهری همراه با تور لیدر و راهنمای محلی طبق برنامه تور.








You Might Also Like

0 commenti: