تور استرالیا

مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ mauri 0 Comments

تور استرالیا


استرالیا، کشوری که آمار بالای رفاه. این کشور مهد کانگوروها است و جاذبه‌های طبیعی بسیار دارد. اگر قصد سفر یا مهاجرت به استرالیا دارید، در ادامه با فصل سفر همراه باشید و چند حقیقت جالب درباره این کشور بخوانید.

سیدنی و ملبورن دو شهر بزرگ استرالیا هستند. این کشور دارای مرز خاکی با کشور دیگری نیست و دور آن را از شرق، اقیانوس آرام، از جنوب اقیانوس منجمد جنوبی، از غرب اقیانوس هند و از شمال چندین دریا و خلیج دربر گرفته‌است. استرالیا همچنین سرزمین اصلی قاره اقیانوسیه به شمار می‌آید که کوچک‌ترین قاره دنیاست.

استرالیا با مساحتی برابر ۷٬۶۸۶٬۸۵۰ کیلومتر مربع یکی از وسیعترین کشورهای دنیا ( رتبه ششم ) و با جمعیتی حدود 20 میلیون نفر در نیمکره جنوبی واقع است.استرالیا از شش ایالت و دو قلمرو تشکیل شده است.





تور استرالیا


استرالیا دوازدهمین اقتصاد بزرگ دنیا را دارد و در سال ۲۰۱۴ در رتبه بندی شاخص درآمد فردی، در پنجمین رتبه قرار گرفت.

به طور کلی این موارد جز موارد اصلی بازدید و تور استرالیا هستند : صخره های مرجانی ، برج سیدنی استرالیا، چشمه های آلیس استرالیا، داروین، پل هار بور، پارک ملی سیدنی ، باغ وحش ملبورن، موزه ملبورن، موزه مهاجرت استرالیا، میدان فدراسیون استرالیا، موزه هنر های معاصر هیده استرالیا ، پارک ملی هاربور که در سال ۱۹۳۲ ساخته شده .

مکان های دیگر مورد علاقه و مشهور ساحل شرق استرالیا شهر بریزبن، سواحل بهشت، سد بزرگ ریف، جزیره شن و ماسه ای فریزر اند و البته شامل مناطق جذاب دیگری نیز است .

بسیاری از مکانهای ارزشمند استرالیا که برای بازدید وجود دارند در نقاط دور دورافتاده اند از جمله : شهر معروف آیرز راک و پارک ملی کاکادو.

زبان و خط استرالیا


زبان مردم استرالیا انگلیسی با گویش استرالیایی است و اختلاف بسیار کمی بین گویش مردم مناطق مختلف وجود دارد. زبانهایی مانند ژاپنی در بین مهاجران استرالیا کم و بیش رواج دارد.

خط رایج در استرالیا انگلیسی است.

برای اطلاعات بیشتر روی تور استرالیا کلیک کنید

You Might Also Like

0 commenti: