تور کانادا

مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ mauri 0 Comments

  تور کانادا


کانادا کشوری سردسیر در شمال قاره‌ی آمریکا است که برخی از سرزمین‌های آن به‌ علت سرما، خالی از سکنه است. پایتخت سیاسی این کشور شهر «اتاوا» است. برای آشنایی بیشتر با حقایق جالب در مورد این کشور با فصل سفر همراه باشید.

کانادا یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان محسوب می‌شود و اقتصاد آن از تنوع و گوناگونی فراوانی برخوردار است. کانادا در بین ۱۰ کشور اول تولید کننده دنیا قرار می گیرد. بیشترین شرکت های تولیدی کانادا در ۲ استان کبک و انتاریو قرار دارند. از تولیدات کشور کانادا می تواند به مواد غذایی، چوب، کاغذ، تولیدات فلزی، صنایع شیمیایی و نفت اشاره کرد.



تور کانادا

تور کانادا


با داشتن فقط ۳۳ میلیون جمعیت کانادا یکی از کم جمعیت ترین کشور های دنیا در مقایسه با وسعت آن می باشد . در این کشور بیش از ۲۰۰ فرهنگ مختلف وجود دارد. با توجه به فرهنگ های مختلف در این کشور کانادا یکی از بهترین منطقه های دنیا برای مهاجرین طلقی می شود. نزدیک به نیمی از جمعیت کشور کانادا از کشورهایی به غیر از انگلیس و فرانسه می آیند.

هرچند کانادا پس از روسیه بزرگ‌ترین کشور جهان است، اما جمعیت آن تنها حدود یک‌پنجم جمعیت روسیه است. نزدیک به ۹۰ درصد از جمعیت این کشور در امتداد مرز جنوبی آن، تا فاصله ۲۰۰ کیلومتری آمریکا زندگی می‌کنند. پرجمعیت‌ترین شهرهای کانادا به ترتیب تورنتو، مونترآل و ونکوور هستند.

در نیوفاندلند کانادا، گاهی اقیانوس اطلس یخ می‌زند و مردم روی یخ‌های آن هاکی بازی می‌کنند.

جاذبه‌ی زمین در بخش عظیمی از کانادا کمتر از دیگر جاهای کره‌ی زمین است! این پیدیه در سال ۱۹۶۰ کشف شد.

در سال ۱۹۶۷ برج ایفل به‌طور موقت به کانادا منتقل شد.

اگر شما هم قصد رفتن به کشور کانادا را دارید برای اطلاع از تور کانادا کلیک کنید






You Might Also Like

0 commenti: